12.7.2014

VIISUMIHAASTATTELU

Arvasin että heti kun julkasen ton edellisen postauksen, niin tulee siihen jotai muutoksia :D Ei onneks mitään suurempia, vaan lennetäänkin Christopherin (saksalaisen host-veljen) kanssa samalla lennolla! Meijät haluttiin sinne samaan aikaan kun lentokentältä on aika pitkä matka, niin ei tarttis ajaa kahen päivän välein sinne. Mun mielestä on tosi kiva että päästään samaan aikaan perille.
 Mutta siis mulla oli torstaina viisumihaastattelu Helsingissä! Jouduin lähtemään täältä bussilla aika aikasin koska mulle varattu aika oli 9.50. Toi viisumihaastattelu on ehkä vähän väärä nimi koska ei sitä oikeen haastatteluksi voi sanoa :D Ensin jouduttiin jonottamaan aika kauan että päästiin yksitellen turvatarkastukseen. Sen jälkeen vietiin ensimmäiselle tiskille paperit, mistä olin vähän paineissa koska olin ihan varma että multa puuttu tai oli joku väärä lappu mukana ja oisin ollu siellä ihan pulassa haha. Kaikki oli onneks ihan oikein ja sen jälkeen taas jonotusta ja toisella tiskillä otettiin sormenjäljet ja sen jälkeen vikassa kohtaa kysyttiin pari helppoa kysymystä enkuksi. Koko toi haastattelujuttu oli siis toosi helppo ja ilman ruuhkaa se olis ollu ihan parissa minuutissa ohi. Ne paperit taas mitkä piti täyttää kesän alussa netissä, oli tosi työläitä ja ilman YFUn tosi selkeitä ohjeita en olis saanut varmaan tehtyä niitä. Nyt kun saan ton viisumin, niin oikeestaan kaikki on jo vihdoin kunnossa. Enää pitää pari juttua hoitaa kelaan yms. ja sitten oon perjaatteessa ihan valmis lähtemään!
Lähin Helsingistä jo aika pian bussilla Turkuun, ja pidettiin pieni picnik kavereitten kassa jokirannassa.  Mun matkakuume vaan nousee ja oon kyllä tyytyväinen että on kokoajan paljon tekemistä ni aika menee nopeesti x) DSC_0221 DSC_0216 10533744_666191300141822_1025048879_n DSC_0218

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti