4.8.2014

FIILIKSIÄ

Moikka taas! Nyt on melkeen kaikki kaverit ja sukulaiset hyvästelty, matkalaukut pakattu, paperit järjestelty ja tuliaiset ostettu. Mä en ole vieläkään sisäistänyt että lähen yli kymmenen kuukauden matkalle, enkä vaan viikoksi mihinkään lomalle. Varmaan sen takia mua ei jännitäkkään vielä oikeestaan yhtään ja muutenkaan ei oikeen tunnu miltään. Oon vaan tehnyt ihan tavallisia juttuja, treenannut ja nähnyt kavereita aika paljon. Tuntuu vaan niin oudolta, että juttu mihin oon ensin laskunut vuosia, sitten enää kuukausia, viikkoja ja päiviä, on vaan vähän reilu vuorokausi. Ja että en ihan oikeesti tuu näkemään enää tuttuja ihmisiä vuoteen ja ketään ei ymmärrä suomea, hyppään ihan kokonaan uuteen elämään.
Mulla oli tiistaina ja eilen pienet läksärit, ja en halunnut mitään isoja juhlia, vaan musta on kivempi viettää aikaa pienemmällä porukalla. Niistä en vaan muistanut ja ehtinyt ottaa kauheesti kuvia.. Oli ihana nähdä kavereita ja sukulaisia vielä vikaa kertaa, vaikka jäi muutamia keitä en enää ehdi millään näkemään ennen lähöä. Huomenna (vika suomipäivä, hui apua..) mulla on vielä reenit ja nään muutamaa kaveria ja käyn leffassa ja sitten yöllä puol neljän aikaan lähetään ajamaan Helsinkiin lentokentälle. Haluan hyvästellä siellä vaan mun perheen, joten mulle ei tuu ketään kavereita sinne saattamaan. Oon saanu myös matkalaukun ihan viimesiä juttuja vaille valiiksi ja onneks tällä hetkellä taitaa painaa vaan vähän reilu 20kg! Eli siitäkään ei tullut isoa ongelmaa :D Jotenkin tuntuu että kaikki on sujunut paljon helpommin kun aattelin ja se on tosi hyvä, saan vielä nautittua vikoista hetkistä täällä ilman kauheeta stressiä! Toivottavasti se paniikki ei sitten iske ihan vikana yönä tai lentokentällä..  Mutta oon siis tosi hyvillä mielillä lähössä matkaan, vaikka nyt tuntuukin aika kauheelta halata viimeistä kertaa ja sanoa että nähdään vuoden päästä.
Toivottavasti pääsisin päivittelemään kuulumisia tänne jenkeistä mahdollisimman usein! Seuraavaksi kirjottelenkin luultavasti meren toiselta puolelta ja toivotaan että matka ja kaikki menee hyvin, ja pääsen turvallisesti perille! Siihen asti heippaaaaa :-)

1 kommentti:

  1. Anonyymi5.8.14

    Hauskaa ja muistorikasta vuotta! Kirjoittele kuulumisia tänne niitä on kiva lukee.

    VastaaPoista